טבלאות ציר חלק 2 עמודות מחושבות

הנה כמה סיבות מדוע כדאי לכם להכיר את השדות המחושבים של טבלת ציר:

 חישובים מותאמים אישית: שדות מחושבים מאפשרים לכם לבצע חישובים מותאמים אישית באמצעות שדות הנתונים הקיימים. בניגוד לסכום הסטנדרטי, הספירה, הממוצע וכו', אתם יכולים ליצור נוסחה משלכם שתתאים לצרכים שלכם, מה שלא אפשרי ישירות עם הנתונים הקיימים.

 יעילות מוגברת: זה מקטין באופן משמעותי את הזמן המושקע בניתוח נתונים. במקום ליצור נוסחאות מורכבות שגוזלות זמן על נתוני המקור, אתם יכולים לבצע חישובים ישירות בתוך טבלת הציר שלכם. זה הופך את תהליך ניתוח הנתונים שלכם ליעיל יותר.

 תובנות נתונים: על ידי יצירת שדות מחושבים, אתם יכול ליצור נתונים חדשים שאולי אינם קיימים במערך הנתונים המקורי שלכם, אך הם קריטיים לניתוח שלכם.

דינמי וגמיש: שדות מחושבים הם דינמיים ויחושבו מחדש באופן אוטומטי אם טבלת הציר מתעדכנת או מתרעננת בנתונים חדשים. זה מבטיח שהניתוח שלכם יישאר רלוונטי וגמיש.

פשטות ודיוק: זה מפשט את המורכבות של הטיפול במערכי נתונים עצומים בכך שהוא מאפשר לך לבצע פעולות אריתמטיות ישירות על הנתונים המסוכמים שלכם, ומפחית את הסיכויים לשגיאות.

הבנת השדות המחושבים של Excel Pivot Tables בהחלט תחזק את יכולות פירוש הנתונים שלכם, מה שהופך אתכם לנכס לכל צוות שעובד באופן נרחב עם נתונים

 


סיים והמשך